Modul
|
Submodul
|
Competenţe specifice
|
Tema
|
Data
|
Metode, mijloace
|
Autocunoaştere şi dezvoltare personală
|
Autocunoaştere
şi managementul resurselor personale
|
Elaborarea unui program personalizat de reuşită
personală şi profesională
|
Asumarea responsabilităţii
|
S1
|
Brainstorming,
dezbatere
|
Autocunoaştere şi dezvoltare personală
|
Autocunoaştere
şi managementul resurselor personale
|
Elaborarea unui program personalizat de reuşită
personală şi profesională
|
Viaţa de adult
|
S2
|
Exerciţiu,
foi filpchart, markere
|
Comunicare şi abilităţi sociale
|
Comunicare
şi abilităţi sociale
|
Analizarea beneficiilor comportamentului
de cooperare
|
Concurenţă sau cooperare ?
|
S3
|
Jocul,
lucrul individual şi pe grupe
|
Respectarea normelor de protecţia
muncii. Comportamentul în cazul incendiilor.
|
S4
|
|
|||
Munca în echipă
|
S5
|
|
|||
Managementul informaţiilor şi învăţării
|
Managementul
informaţiilor
|
Exersarea abilităţilor de utilizare
eficientă a diferitelor resurse, pentru a localiza, selecta şi evalua
informaţii despre învăţare, muncă, carieră
|
Strategii de informare
|
S6
|
Dezbatere,
fişe
|
Motivaţie şi performanţă
|
S7
|
||||
Aptitudini, aspiraţii
|
S8
|
||||
Factorii succesului
|
S9
|
||||
Managementul informaţiilor şi învăţării
|
Managementul
învăţării
|
Exersarea abilităţilor de învăţare critică,
creativă şi eficientă, în vederea obţinerii reuşitei personale şi
profesionale
|
Autocontrolul
învăţării
|
S10
|
Exerciţiu,
fişe
|
Sunt pregătit ?
|
S11
|
||||
Soluţii creative
|
S12
|
||||
Strategiile mele de
învăţare
|
S13
|
||||
De ce învăţ ?
|
S14
|
||||
Ce stil de învăţare am?
|
S15
|
||||
Planificarea carierei
Calitatea stilului de viaţă
Evaluare – 4 ani școlari
|
Alternative
educaţionale
|
Evaluarea pregătirii personale pentru
continuarea studiilor/pentru inserţia profesională
|
Valori şi ocupaţii
Profilul realizărilor
personale
|
S16
S17
|
|
Ce să aleg?
|
S18
|
||||
Etapele deciziei
|
S19
|
||||
Educaţia adulţilor
|
S20
|
||||
Mituri referitoare le
carieră
|
S21
|
||||
Elemente
de marketing personal
|
Exersarea abilităţilor de utilizare a
documentelor de marketing personal şi Europass, în vederea continuării
studiilor sau a inserţiei pe piaţa muncii
|
|
S22
|
|
|
Interviul de angajare
|
S23
|
||||
Ce îmi oferă o facultate?
|
S24
|
||||
Calitatea
vieţii personale.
|
Analizarea conceptului de calitate a vietii
in contextul dezvoltarii carierei
|
Stres şi decizie de carieră.
Planificarea activităţilor
|
S 27
|
Dezbatere,
explicaţia
|
|
Responsabilităţile
mele în cazul dezastrelor
|
S 28
|
||||
Calitatea
relaţiilor sociale şi a mediului de muncă.
|
Exersarea abilitatilor de management al
stresului in pregatirea pentru examene
|
Pregatirea pentru examene
si managementul stresului
|
S25
S29
|
|
|
Egalitatea
de sanse in dezvoltarea carierei
|
Analizarea conceptelor de egalitate de sanse
si de egalitate de gen, din perspectiva planificarii carierei
|
Stereotipurile de gen si
optiunile de cariera
|
S26
S 30
S 31
|
|
Planificare 2016-2017
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu